Gigi.

Thursday, February 5, 2009

entry pertama.

hello.

aku liyana. aku lebih suka orang panggil aku ynn atau lena.

aku ada boyf. fwzQram nama dia. bg aku sorg, dia paling handsome tp org lain? i dont know.

aku berumur duapuluhtahun bulan 3 ini.

aku suka ketawa, tapi in the same time i can be a very serious person. aku mcm angin kejap ada kejap hilang.

aku suka berdiam diri dari banyak bercakap tp once aku dh suka bercakap. aku akan bercakap tanpa henti.

aku suka TERmelatah dgn mengeluarkn perkataan kesat. please, jgn marah aku sbb aku cuma dlm keadaan terkejut.

aku suka kawan dgn org yang boleh buat aku bercakap. kalau aku diam.aku mmg tak suka dgn kau dan aku bukan hipokrit.

aku pelajar tahun dua semester lima di unisel bestari jaya. mari ketemu jika bekesempatan.

babai

0 Komentar:

Followers

Visitor (s). Online (s).