Gigi.

Tuesday, December 28, 2010

GiveAway Haven Restaurant Cash Voucher From Eyriqazz.com

Alhamdullilah, belog ini ada masih ada yang berminat untuk follow. terima kasih kalian sayang kalian so much.

baiklah, untuk tidak membiarkan belog ini kesunyian, aku akan meng-letakkan contest contest menarik yang akan aku join. harap korang dapat link-kan juga belog ini, juga belog Liyana Lunia tauu? terima kasih :DD

contest pertama untuk belog ini, (dan juga belog Liyana Lunia HAHAHA) adalah dari bro eyriqazz yang kacak, dermawan, rupawan, budayawan, er apa semua wan wan lah kan, HAHA bro eyriqazz adalah orang yang paling best sekali sebab beliau sudi share setiap wang, atau hadiah yang beliau menangi. salah seorang blogger yang meningkat naik dari belog cap ikan ayam goreng sekarang dah jadi rendang ikan dah :B


Giveaway pertama yang aku akan join di belog thelunia.blogspot.com ni adalah dari GiveAway Haven Restaurant Cash Voucher dari bro eyriq. aku panggil dia bro okayy, jangan memain Hihi.

okay, first time baca blog bro eyriq makan dekat haven restaurant ini, ku terasa mcm nak memberi sesuatu untuk parent, tapi aku agak la tempat ni exclusive, tak mampu kot T_____T takut mahal tapi tak menepati citarasa. jadi saya berharap, dengan adanya voucher dari haven restaurant, boleh lah saya bawa parent saya pergi sini :)

selain cash voucher, ada banyak lagi hadiah tahu tak? siapa berminat boleh join sekaranggg ! :B

NAK TAG
Zana :B
TARIK TUTUP : 31 December 2010HOKAYY

2 Komentar:

AJ said...

Salam,

thanks join.,..

bawal crepe putih said...

tag anda lah.. upssss... ;)

http://emysk8tergurl.blogspot.com/2011/05/izzlornacom-1st-special-giveaway.html

moh lee.. gud LUCK...

Followers

Visitor (s). Online (s).